Friday, June 2, 2017

✿ Love Live! -vappu ✿


Hei! ♡
Saisinko vaikka 5 tuntia lisää vuorokauteen...? Oon ollut tosi kiireinen viime aikoina (ja oikeastaan vieläkin). Tällä viikolla oli mun tämän kevään viimeinen pääsykoe ja muuten olen ahkeroinut cossin parissa. Desuconiin on sellaiset kaksi viikkoa, stressaa! Pääsenkin vasta nyt kirjoittamaan vapusta (myös Hypeconin postaus odottelee kirjoittajaa, iik).

(C) Xenji
Ylärivi vasemmalta oikealle: Saukko (Umi), Allu (Eli), Esshieru (Hanayo)
Alarivi: minä (Nico), Xenji (Maki), Miru (Rin)

Vietettiin vappua Love Live -teemalla Allun ja Xenjin luona! Pääsin ekaa kertaa cossaamaan Nicoa, tosin vaatteet eivät ole mitkään viralliset.



Nico on mun lemppari Love Livestä (taidan olla osa jotain vähemmistöä), mutta vähän hirvitti että sovinko kumminkaan cossaamaan häntä. :D Oon kuitenkin ihan tyytyväinen lopputulokseen! Sitten kun cossaan kunnolla niin tiedän mitä juttuja tehdä eri tavalla (ja nyt mulla on punaiset piilaritkin).

(C) Xenji

BiBi! ✰ Löydettiin hyvä Cutie Panther -filtteri.

(C) Xenji

Käytiin näissä cosseissa vapputorilla ja perinteisesti Burger Kingissä syömässä. :D Koitettiin myös jotain pientä photoshoottia, tästä tulee mahdollisesti Desun jälkeen tuloksia!

(C) Xenji
Kaikki olivat niin söpöjä. ;_; ♡ Oon niin lyhyt etten meinaa näkyä takaa. :D

(C) Xenji
Nyt takaisin tekemään cosseja! Bloggaan mahdollisesti ennen Desua, millainen ryhmä meillä on tulossa (osa on jo ehkä arvannutkin :D). Postailen myös Instagramin my storyyn WIP-kuvia, käykää kurkkaamassa jos kiinnostaa!



No comments:

Post a Comment