Monday, February 20, 2017

ūüí£ Desucon Frostbite 2017 3/3: Vankilatyt√∂n sunnuntai ūüí£


Hei! ♡
Frostbiten sunnuntaina cossasin Prison Schoolin Hanaa! Jotenkin en yhtään tykännyt tästä cossista... Tykkään Hanasta tosi paljon hahmona, mutta jotenkin hän ei oikein sovi minulle? Tosi turhauttavaa... Mulla ei ookaan Hanasta niin paljon kuvia ja niissä vähissäkin en pidä siltä miltä näytän. :D Ehkä pitää vain koota vähän itsevarmuutta ja shootata tätä joskus kunnolla.

PURIPURIZUN AI NO PRISON!!
Takki on kirppislöytö ja hameen tuunasin viime Animeconin Todomatsu-cossistani. Tein siihen siis punaiset raidat (jotka eivät oikein näy kuvissa...).


Mun Snapchat-seuraajat saivat kärsiä huonoista jutuista... :'D



(C) Saukko

(C) Saukko
(C) Xenji
Näiden ihanien kanssa tuli hengattua suurin osa päivästä. :D Esshieru, Saukko, Xenji ja minä!

ZUZUNZUNZUN PRISON PRISON!!

Kävin sunnuntaina mun koko Frostin ainoalla luennolla (oho): Osomatsu-san rivien välistä! Luento oli tosi mielenkiintoinen ja syventyi hahmoihin mahtavasti. Luennon jälkeen ainakin oma fiilikseni oli ihan "WOW!" kun uutta yllättävää näkökulmaa vain tuli.



Otin liikaa epäonnistuneita selfieitä. :'D Miten voi ihmisellä olla niin huono naamapäivä! Yritin etsiä tähän postaukseen edes jotain edustavia...

Olin yllättynyt, että porukka tunnisti mitä cossaan! Ei Prison School tietty yhtä tuntematon ole kuin jotkut muut sarjat, joista olen cossannut, mutta fandom tuntuu ihan kuolleelta animen päätyttyä joskus yli vuosi sitten. :D



Ja saaliini koko conista! Kodocha-manga kirpparilta, Yowapeda-paita Pupuleidilt√§ ja Mob-tarra ja Jaehee-avaimenper√§ taidekujalta. Hyvi√§ ostoksia! ♡

Desucon Frostbite 2017 oli todella kiva coni! Oli taas niin ihanaa tutustua uusiin ihmisiin, ihailla muiden cosseja, käydä mielenkiintoisissa ohjelmissa ja cossata lempihahmoja! Olisin voinut conittaa vielä maanantainkin... :D

No comments:

Post a Comment