Sunday, October 23, 2016

✹ Tracon 2016 - AMV-tuomarointia ja matsuja (taas) ✹


Heissan!
Traconista on jo hetki vierähtänyt, mutta vielä ei ole liian myöhäistä kirjoittaa siitä... eihän? :D

Tämä Tracon meni mulla vähän erilaisemmissa tunnelmissa. Kuten aiemmin bloggasinkin, toimin Traconissa yhtenä AMV-kisan tuomareista, mikä oli tosi suuri kunnia! o///o Kerrankin tällä puolella kun yleensä olen kisaajana, haha!

(C) Mira Strengell Photography
Lauantaina cossasin tosiaan Osomatsu-sanin jakson 20 Totokoa! Cossin tekemisestä kirjoittelinkin aiemmin, joten ei siitä nyt sen enempää. Joitain kohtia olisin halunnut toteuttaa paremmin (esimerkiksi peruukista olisin halunnut näyttävämmän), mutta ehkä jos joskus käytän tätä uudestaan... :'D Ainakin cossi oli tosi mukava päällä! :D Ja hei, sain vielä oikein kendo-miekan lainaan!

(C) Mira Strengell Photography

Meillä piti olla kunnon ryhmä tämän sketsin asuista, mutta lopulta muutama ihminen peruutti ja meidän ryhmä pieneni kolmeen henkilöön... :'D No jaa, hyvin pärjättiin tälläkin kokoonpanolla! Varattiin Mira Strengelliltä photoshoot-aika ja kuvista tuli tosi kivoja!

Choromatsu: Willmsteri
Jyushimatsu: Chaotic_Trash
Totoko: allekirjoittanut
Kuvaaja: Mira Strengell Photography


(C) Mira Strengell Photography
(C) Mira Strengell Photography

(C) Mira Strengell Photography

(C) Mira Strengell Photography

Lauantai oli aika kiireinen päivä, tuntui että juoksin koko ajan paikasta toiseen. :'D

(C) Mai Mai
Meidän työvoimasquad! Näiden raksujen kanssa tuli hengailtua (varsinkin perjantai-iltana, kun paniikissa laitettiin keskeneräisiä cosseja kasaan...). Saukko, minä, Vulridi ja Mai Mai! ♡



Ihana Kei Nitorina. ;o; ♡


Joshimatsuja! ♡ Ihanat Todoko Laura ja Ichiko Saya

(C) Timo Virtanen
Illalla oli sitten AMV-kisan vuoro ja pääsin itsekin esittäytymään lavalla, iik. Oli tosi jännittävää (köh, ai mikä lavakammo...), mutta kaikki meni onneksi ihan hyvin! Kisa oli korkeatasoinen ja mukana oli paljon hyviä videoita. Tuomarointi oli siis tosi vaikeaa, mutta kuitenkin hyvä kokemus. Ehkä vielä joskus uusiksi...?


Sunnuntaina meillä oli Saukon kanssa paricossi Osomatsu-sanista! Saukko Jyushimatsuna ja minä Kanojona (Jyushimatsun tyttöystävä jaksosta 9). Sunnuntai-aamu oli ihan kamala, herättiin jotenkin ihan myöhään ja meidät heitettiin pihalle työvoiman majoituksesta aika aikaisin, joten mulla kusi meikit ja peruukki ja kaikki ja lisäksi vielä satoi hirveästi. :D Onneksi suunnitelmissa on vielä käyttää näitä cosseja uudestaan ja ottaa lisää kuvia.

Sunnuntaina mulla ei ollut erityistä ohjelmaa cossikisojen lisäksi. Esityskisassa oli ihan mahtavia esityksiä, kannustettiin porukalla Meganekanoja (esitys videoituna täällä) ja he saivat ansaitusti kunniamaininnan! Oon niin ylpeä mun kavereista. ^^


Otettiin Saukon kanssa jotain pientä photoshoottia, näissä oli kuvaajana Metaanisade (muokkaus mun käsialaa).


"Se ei laske!"




Oltiin tosi söpöjä. ;_; ♡

(C) Matias Tukiainen
Mulla ei ole loppuconista enää muuta ihmeellistä sanottavaa, hengailtiin vaan. :'D Ihme kyllä en ostanut conin aikana kuin ruokaa. Tracon oli tosi kiva con, tuomarointihommat oli mielenkiintoisia ja cosseissa perseily hauskaa kuten aina. Pari pikkuconia on mulla vielä edessä tänä vuonna, joten tähän ei onneksi tarvitse vielä päättää tältä vuodelta! ✰

3 comments:

  1. Ihania cosseja! Oot tosi suloinen :33
    Pakko kysyä, mitä tekoripsiä käytät? Näyttävät tosi kivoilta sulla ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Kiitos paljon! ♡
      Mun tekoripset on eBaystä, olin tilannut ne joskus kesällä niin en näe niitä enää siellä sivuilla mut nämä http://www.ebay.com/itm/5-Pairs-Makeup-Thick-Lashes-Extensions-Natural-Handmade-False-Eyelashes-Black-/371452780469?hash=item567c4f9fb5:g:Xo4AAOSw4HVWC4qj vaikuttais kuvien perusteella olevan samat! ^^

      Delete