Friday, June 10, 2016

▲ Desucon cosplans! ▲


Hei! ♡
Anteeksi pieni hiljaisuus blogin puolella, olen ollut tosi kiireinen viime aikoina! Pari viikkoa sitten mulla oli parit pääsykokeet ja niiden takia en ehtinyt tekemään cosseja... Sitten mulle jäikin pari viikkoa aikaa tehdä Desun cosseja ja kiirehän siinä tuli (siksi postauskin näin myöhässä, yhyy). Sain siis cossit juuri äsken valmiiksi ja päätin tulla pikapikaa kirjoittamaan vähän suunnitelmista (jotka ovat kaikki Osomatsu-sanista, kuka yllättyi?).

Perjantaina käytän uudestaan Todomatsua! Mukana mulla on myös kolme isoveljeä. Aluksi mulla oli suunnitteilla tehdä uusi cossi, mutta aika ei riittänyt. ;_;

Mulla on myös yksi AMV mukana Desun AMV-kisassa!! Jos tarkkoja ollaan niin en itse ole siihen niin tyytyväinen, mutta kivaa että se kuitenkin pääsi finaaliin.





Ton hameen musta aukko toivottavasti imasee mun synnitkin

Lauantaille on luvassa tämä mun kuumotuscossi eli kalaidoli Totoko! Koko asu oli aika tuskainen. :D Tein tuossa aika montakin mokaa, mutta pääasia että se pysyy päällä... kai? Ostin mekon valmiina ja tuunasin sen, mutta myöhemmin totesin että olisin varmaan saanut paremman itse ompelemalla (toisaalta aika oli aika tiukilla joten ihan hyvä näinkin).

Kalanpää oli kiva tehdä! Siinä on askarteluhuopaa ja softista ja käytin yhtiä kaavoja apuna. Kengät Totokolle löysin sattumalta kirppikseltä ja myönnettäköön että ovathan ne aika helvetin rumat. :D Totokolla on oikeasti kumisaappaat, mutta tässä pani aika ja raha vastaan.

Sunnuntain Todokosta mulla ei ole oikein wip-kuvia (toisaalta sitä varten ei onneksi tarvinnut hirveästi askarrella). Peruukin kanssa mulla oli ongelmia, kun sain ensin ihan liian tumman ja sitten vähän vaaleamman mutta silti liian tumman peruukin. :D Tummempi meni hyötykäyttään meidän Joshimatsu-ryhmän Osokolle ja joudun itse sinnittelemään sillä vähän vaaleammalla.

huono meme loppupiristykseksi

Mulla on todella paljon postattavaa materiaalia ja ajatuskin siitä tuntuu stressaavan. :'D Tarviin muutaman ylimääräisen tunnin päivään niin ehdin bloggaamaan! Yritän Desun jälkeen saada jotain ulos. Hypeconiinkin olen menossa seuraavalla viikolla, mutta en vielä tiedä cosseista (käytän kai jotain vanhaa).

Nähdään Desussa! ♡

4 comments:

  1. Haha ihanaa että kaikki cossit samasta sarjasta! Totoko näyttää hauskalta ja onnistuneelta puvulta. Oon aina vihannut kuhavitsejä, etenkin sen jälkeen kun siitä tuli meme mut ei luoja toi sun tekemä kuva oli oikeesti osuva. Nauroin! XD Pidä kivaa conissa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! (Oikeasti mulla piti olla perjantaille Dance with Devils -paricossi mutta mulla ja cossiparilla ei ollut aikaa tai rahaa. xD Mut kyl toi Tottykin menee!)

      Delete
    2. Kjeh kjeh, taisin bongata sut vessassa ^3^

      Delete
    3. Oivoi. :D Tule vaan moikkaamaan seuraavalla kerralla!

      Delete