Monday, March 7, 2016

❅ Yukicon 2016 ❅


Heissan! ❅

Some oli täynnä negatiivista palautetta Yukiconista tapahtuman loputtua, mistä olin ihan ihmeissäni. Omalta kohdaltani tapahtuma oli aivan ihana ja onnistunut! Lähinnä häiritsi vain roskaaminen ja metelöivät ja töykeät ihmiset, mutta niitä on kaikissa coneissa, myös niissä täysi-ikäisten. Niin ja ne dalekit voisi heittää helvettiin viemästä tilaa ja kiusaamasta conikävijöitä ikävillä kommenteilla.

Lauantaina cossini oli Seira Princess Ninesta! En olettanut että kukaan tunnistaisi hahmoa, mutta muutama tuttu kävi räpsimässä kuvia. Kukaan tuntematon ei tosin pyytänyt kuvaa tai tullut tunnustamaan katsoneensa sarjaa. :'D Se ei kumminkaan haitannut, kun tykkään hahmosta niin paljon ja mulla oli aivan ihana cossipari. ;;v;;



Kei mun ihana Hotta ♡


Ihana Kiyoko Chousett, jolle pääsin majoittumaan, kiitos ;_; ♡

Lauantai ei kulunut kovin ihmeellisissä merkeissä, kun en missään ohjelmissa käynyt. Hengailin vain kavereiden kanssa ja se oli hyvä. :> Seiran peruukki kyllä aiheutti mulle ihan jäätävän päänsäryn jo parin tunnin sisällä tapahtumapaikalle tultuani. Mun silmät ei oikeen toimineet kun toinen oli hiusten takana. Heti kun hiuksia nosti tieltä, päänsärky alkoi helpottamaan. :D Luulen että se johtui mun karsastuksesta. Onneksi sain särkylääkettä ja olo helpottui! Valitin huonosta olosta aikaisemmin sinä päivänä Twitteriin ja olin ihan otettu kun sain huolestuneita kysymyksiä conipaikalla. Aina sitä olettaa että ketään ei kiinnosta mun kuulumiset. :'DD

Pidettiin pieni photoshoot, mutta postailen niitä kuvia sitten erikseen. ^^




Pakolliset kuvat Makoton kanssa! Woody ehti ennen mua, haha.


Taidan olla Karamatsu girl.






Mulla oli joku "kerää kaikki matsut" -päivä. :DD Tein mun ainoat ostoksenikin lauantaina ja arvatakin saattaa että ne olivat Osomatsu-san-arttia taidekujalta...

En voinut hyvin
Illalla meidän piti Vulridin kanssa mennä tekemään hänen seuraavan päivän cossiaan. Voi juma. :D Vietettiin hienot kolme tuntia pukkarissa ja leikattiin mun Totoko-peruukista Osomatsulle tukka sekä yritettiin saada Osomatsun hupparia valmiiksi. Oli vähän paineita, kun seuraavan päivän Osomatsu-san-ryhmästämme puuttui juuri Osomatsu ja piti kiireesti saada se meille. Onneksi Vulridi pelasti meidät! ♡

Sunnuntaina olikin sitten Todomatsun vuoro!


Aamu meni Vulridin cossia ommellessa. Kiitti.


(C) Vulridi (huomatkaa Karamatsu mun takana)
Näin vaan laitetaan pikkuveli töihin. :D No, saatiin cossi sitten valmiiksi ja hiljalleen ryhmäkin kasaan. Sillä välin kun minä olin orjatyönä ompelemassa, meidän Jyushimatsu ja Totoko oli karaokessa. :DD Mulkoilin hyvin vihaisesti ovelta.

Käytiin koko ryhmän voimin photoshootissa, mutta en ole vielä saanut niiden kuvien lopullisia versioita, joten länttään tähän vain mun kännykkäkuvia. :D Postailin näitä Twitteriin aika ahkerasti (olin meidän somevastaava, eiku).

Osomatsu-niisan Vulridi
Karamatsu-niisan Emmi
Choromatsu-niisan Kurisu
Ichimatsu-niisan Saija
Jyushimatsu-niisan Yumewako
Iyami Hanny
Totoko-chan Taruolento
Selfiet ei vaan lopu.


Karamatsun sairaan nopeet lasit
(C) Yumewako

(C) Vulridi
(C) Saija

Meidän Jyushi lähti ja jätti Hijirisawa Shonosuken tilalle. Uusi veljemme. ♡ Tai siis...



Totoko on niin done meidän kanssa.






Ihanat Ninjakirkki ja Omenatee!! Saatoin vähän huutaa sisäisesti, niin hyvät pyöräpojat. ♡



Six Same Faces~



...ja Six Shame Faces :DD

(C) Taruolento
Photoshootissa päästiin tekemään pyramidi, mikä oli tosi pelottavaa. :'D Tästä tulee toivon mukaan vielä parempiakin kuvia!

(C) Sanmagumo
Tää kuva on tosi soma! Ähh, meidän ryhmä oli niin ihana. :D

Yukin sunnuntaina mun päivä meni kokonaan ryhmäläisten kanssa hengailuun, mikä oli tosi kivaa. ^^ Stressasin tämän ryhmän takia niin paljon ja tuntui hassulta kun se oli ohi conin päätyttyä!

Yukiconista jäi kaiken kaikkiaan oikein positiiviset fiilikset ja oli ihana tavata uusia ja vanhoja tuttuja! Haluaisin vain takaisin, nyyh.

Kamala vinketi vonk loppuun. :D En oo ikinä vinkkaillut silmää niin paljon kuin tässä cossissa! Pitääkin cossata tällaisia flirttipoikia, haha.

English summary: Yukicon was great! Here are some pictures from the con. I loved my cosplay groups. ♡ I took many selfies as Todomatsu, haha.

I will post our photoshoot pictures soon when I get them!

6 comments:

  1. Haha!! Meijän Woody on selvästi julkkismateriaalia! XD
    Hauskoja ryhmäcosplaykuvia! Mä kanssa ihmettelin Yukin negatiivisia palautteita, mun mielestä se oli tosi kiva ja onnistunu con!! (^w^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teidän Woody? Voi apua. :DD Se oli kyllä tosi kuvauksellinen!

      Kiitos!

      Delete
  2. Hehe, näin sut kumpanaki päivänä mut en sit uskaltanu tulla moikkaa :'D Joku toinen con sitte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi ei. :'DD Toisessa conissa sitten! Mua saa aina tulla ihan vapaasti moikkaamaan. :>

      Delete
  3. Oon kyllä niin samaa mieltä dalekeista! :((
    En tiedä miten en oo osannu laskea 1+1=2 ku tiesin, että Emmi cossaa Karamatsua ja olin lukenut sun blogista, että sä cossaat Todomatsua ja nähnyt teidän yhteisiä Matsu-wipkuviakin. Conissa vasta mulle selvisi teidän olevan samaa ryhmää! Voi sentään! Mut olitte niin ihana Matsuryhmä! Yllättävän saman näköisiä ja etenkin nii hyvä juttu, että olitte niin saman mittaisia! Tässä postauksessa olevat kuvat oli hauskoja, odottelen innoissani vielä shootista tulevia!
    Jotenkin kyl tässä huomaa sen miten conpiirit on todellakin pienet ja ihmiset yhdistyvät toisiinsa jotain kautta aina! Kiitos, että sain istua teidän kanssa hetken aikaa! Mulla oli hauskaa! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooh kiitos paljon! Ja kivaa että tulit meidän kanssa istumaan, vaikkei me montaa sanaa ehdittykään vaihtaa, haha. :D Meidän ryhmällä meni kyllä pituudet yllättävän hyvin vaikkei niistä hirveästi juteltukaan etukäteen. :D

      Delete