Saturday, January 23, 2016

#demibileet

Mulla, Oprilla ja Janikalla oli kaikilla synttärit joulukuussa, joten päätettiin pitää jonkinlaiset kolmoissynttärit. :D Täytettiin vielä 17, 18 ja 19 vuotta! Pidettiin nämä #demibileet mun luona ja olin aivan stressaantunut, kun en ole sitten ala-asteen jälkeen mitään synttärijuhlia pitänyt. Onneksi kaikki meni loppujen lopuksi ihan hyvin (ja ilmeisesti porukkakin viihtyi). :'D




Halusin pukeutua söpösti. :'D Alaripset vedin pois kesken kaiken kun ne alkoivat elää omaa elämäänsä, nyyh.

(C) Janika
Meidän upea joulukuusquad!

(C) Janika

Mun äiti teki kakun (koska täytekakut on pakollisia synttäreillä!) ja se oli tosi iso. :'DD Kammottavasta koristelusta vastasin minä. Söin tätä ties kuinka monta päivää juhlien jälkeen, aika fitness lifestyle.



(C) Vulridi

(C) Vulridi

(C) Vulridi

(C) Vulridi
Kakun leikkaaminen oli aika mielenkiintoinen projekti.

(C) Vulridi

(C) Vulridi

(C) Vulridi

(C) Janika

(C) Janika

Ryhmäkuva ja pakollinen derppi. :DD

(C) Vulridi

(C) Vulridi
Olin tehnyt upean Demibileet-soittolistan jossa oli Antti Tuiskun ja upeiden animebiisien lisäksi sellaisia yllätyksiä kuin Diabolik Loversin opening. :'DD Kaikki ei tainnu arvostaa.

(C) Vulridi
Mulla oli kuulemma kärsivä ilme kun tuli muita kuin animebiisejä. :'DD

(C) Vulridi

(C) Vulridi

(C) Xenji
(C) Janika
Bileiden jälkeen. :'DD Mulla oli tollai käänteinen taikatyttömuodonmuutos.

Vähän myöhässä tuli tämä postaus mutta toivottavasti vierailla oli kivaa ja silleen. :'DD

(Ja jos jollekin jäi epäselväksi mistä nimi #demibileet tulee: se tulee mun twitter-nimimerkistä demipoju. :'DD)

English summary: Opri, Janika and I had our birthday in December and we decided to have a party! I turned 18, Janika 17 and Opri 19. I was really stressed since I haven't had birthday parties after grade school, but luckily everything went well!

My mom made as a huge cake (I decorated it :D). It was so big that I was eating it for many days after the party... Fitness lifestyle...

I also made a playlist for the party and there were some of Antti Tuisku's songs and anime songs... And then there were some surprises, for example Diabolik Lovers opening! I guess everyone didn't like it, haha.

Buuut even though this post is late, I hope everyone had fun at the party! :D

2 comments: