Wednesday, January 6, 2016

❣ Anime Challenge part 4 ❣

Day 5. Anime you're ashamed you enjoyed


Mun mielestä omia lempparianimeitaan ei kannata hävetä. :D Tähän on vaikea keksiä mitään, mutta sanoisin etten hirveästi huutele katsoneeni/lukeneeni Prison Schoolia. Se ei ole mikään mun lempparisarja (itseasiassa se on aika huono, varsinkin fanservice on perseestä), mutta se osaa olla hauska ja jännittävä.

Day 6. Anime you want to see but haven't yet


Näitä on pitkä lista! Princess Tutu on ollut mulla monta vuotta suunnitelmissa katsoa, ehkä joku päivä... Se vaikuttaa niin suloiselta ja olen kuullut paljon kehuja.

Day 7. Your anime crush


Tämä on vaikea kysymys! Mulla on niin monia suosikkihahmoja, enkä osaa ajatella niitä millään ihastusmielellä, mutta sanotaan Makoto Tachibana Free!:stä. Niin hyvä poika. ;_;

Tämä jäikin vähän lyhyemmäksi osaksi. :'D No, ehkä joka kerta ei tarvitse tarinoida hirveästi. Seuraava osa tulee taas kun ennätän. ^^

English summary: I'm not really ashamed of any anime I like but I don't speak so much about Prison School. It's not one of my favorites (it's actually quite bad and I hate the fanservice), but it's funny.

I have many anime I should watch! Princess Tutu is one of them and it has been on my plan to watch for years.

I don't really have anime crushes but I'd say Makoto from Free! He is such a good character. ;_;

No comments:

Post a Comment