Wednesday, October 22, 2014

ღMeetup, Iwatobi jacket & new hairღ


Boyfriend - Witch

Musta tuntuu että oon taas lähiaikoina vähän laiminlyönyt tätä blogia. :'D Heitetään tähän väliin tällainen satunnainen kuulumispostaus.

I feel like I have neglected this blog again. :'D I'll write a little about some things I've done recently.



(Miksi oi miksi Blogger kusaiset mulle jonkun vaalean alueen huulten alle? D:)

Vähän aikaa sitten (köh, viime kuun lopussa) oli taas vaihteeksi miitti Lahdessa. Tällä kertaa en cossaillut mitään, mutta yritin vetää päälle jotain söpöä. Taisin onnistua, kun mua kutsuttiin muutaman kerran päivän aikana prinsessaksi. :'D No joo, oli kiva miitti! Taisin tosin syrjäytyä nurkkaan puhumaan urheiluanimeista suurimmaksi osaksi aikaa, mutta ei se mitään. ^^

(Why oh why did you, Blogger, make some white area under my lips? D:)

Some time ago (ahem, in the end of last month) we had a meetup in Lahti. This time I didn't cosplay but I tried to wear something cute. I might have succeed since I was called a princess a few times that day. :'D Oh well, it was a nice meetup! Though I think I was waffling about sports animes in some corner most of the time, but it doesn't matter. ^^




Jonkin aikaa sitten mun tilaama Iwatobin takki saapui! Mun ei periaatteessa pitänyt tätä versiota Nagisasta tehdä, mutta meidän Free!-cossiryhmän kesken oli puhetta tiimien verkkapuvuista, joten päätin sitten tilata tuon takin (bongasin muuten myös H&M:stä housut!). Tuo takki on todella ihana, voisin pitää sitä päällä koko ajan. ^^ Se on kivaa materiaalia ja siinä on jopa taskut. :'D

Alemmassa kuvassa näkyy hienosti mun ylipitkiksi kasvaneet ja värjäystä vaativat hiukset. :'DD Älkää pelätkö, ei ne enää näytä tuolta.

Olen ties kuinka kauan lupaillut niitä kesän Free! SeaLife -photarin kuvia... Teen niistä kyllä postauksen, multa puuttuu enää muutama viimeinen kuva. ;D

My Iwatobi jacket arrived some time ago! I wasn't really supposed to do this version of Nagisa but we were planning to do the tracksuit versions with our Free cosplay group so I ordered that jacket (btw I also found the trousers from H&M!). That jacket is very comfy, I love it and would wear it all the time. ^^ The material is nice and it even has pockets. :'D

In the lower picture you can see my terribly long hair which needs dyeing. :'DD Don't worry, it doesn't look like that anymore.

I have promised to post the pictures from our Free! SeaLife -photoshoot for so many times... I will do a post about it, I just need few last pictures. ;D


Siinä vähän osviittaa mun nykyisistä hiuksista! Facepalm kuuluu asiaan... Kävin kampaajalla leikkaamassa latvat ja sain sitten päähänpiston värjätä vaaleanpunaiset hiukset. No, kaikki ei mennyt ihan niin kuin piti ja sain aika räikeän pinkit hiukset... Olihan nekin ihan söpöt, mutta halusin vähän vaaleammat. Nyt nämä on jo (onneksi) ehtineet vaalentua tuon kuvan tilanteesta. ^^ (Kuvamateriaalia mulla ei valitettavasti ole, oon nyt syyslomalla ja liian laiska laittautuakseni. :'D)

Yritän tosiaan pian väsäillä postausta siitä Free!-photarista (herranjumala kuinka kauan siitä edes on?) ja niistä Fuji-cossin kuvista (joita olen myös varmasti lupaillut aiemmin). :-----DD Perjantaina olisi taas miitti, tällä kertaa pukupakolla, joten enköhän saa sieltäkin jotain postauksen aihetta (kukaan ei varmaan ylläty, että ajattelin pistää Nagisan päälle).

Here you can see a little how my hair looks currently! That facepalm is relevant... I went to a hairdresser to cut the hair ends and got a sudden idea to dye my hair pink. Well, everything didn't go so well and my hair turned quite bright pink... It was cute too but I wanted it to be lighter. Right now my hair is already lighter (luckily). ^^ (I don't have any pictures because I'm currently too lazy to makeup. :'D)

I'm going to make the post about the Free! photoshoot (oh god it's been so long time since we even did it!) and the pictures of my Fuji cosplay (I'm sure I have earlier promised to post them too). :-----DD On Friday we have a meetup again and this time it is obligated to have a cosplay so I guess I will make a post about it too (no one is surprised that I thought of cosplaying Nagisa).

4 comments:

  1. Heiii kivat hiukset! Munki pitäis värjätä, asttelin kokeilla liilaa, mutta ku punanen alla ni en tiä mitä siitä tulee ja en oo viel jaksanu kampaajalle mennä (ko se maksaa nii paljo T^T) ja mä tiiän, munki iwatobi takki o ihana et haluisin vaa koko aja pitää sitä <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! ^^ Liila ois kyl kanssa tosi kiva. :D

      Toi Iwatobi-takki on kyl liian ihana. :'D

      Delete
  2. Eihän noikaan hiukset pahat oo :o :3 tai sit oon vaan kade koska värjätessä mulla väri hyvä et näkyy päässä kun ei jaksa blondata >_> mut oot söpö nois ekois kuvis~ ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha kiitos! Mä en vaan tykännyt kun toi oli niin kirkas. >___< Mut joo mulla on luonnostaan blondit hiukset niin mun on aika helppo värjätä ja se väri myös pysyy yleensä aika pitkään. ^^ (Mut mun hiukset on sit muuten niin huonolaatuset et en tiiä onko tosta sit paljon iloa. :'D)

      Delete