Saturday, September 6, 2014

✄About Tracon & some recent purchases✄


Super Junior - MAMACITA

Hei!

Viikon päästä on Tracon! Mun pitäisi vielä laitella peruukkeja, sitten oon valmis. Päätin että olen lauantaina Yowapedan Shinkai ja sunnuntaina Arakita. Mulla oli kova yritys tehdä Shinkaille Usakichi-pupu mutta tällä hetkellä se näyttää lähinnä päättömältä kanalta... Sain kumminkin yhden pupupehmon lainaan, joten on mulla jonkunlainen Usakichi!

Traconiin vielä liittyen... Olin kesälomalla innostunut värkkäämään AMV:tä ja sain hetki sitten ilmoituksen että se pääsi mukaan Traconin AMV-kisan finaaliin. ;;v;; Oon tosi yllättynyt että se edes pääsi sinne, se kun on mun eka AMV eikä mikään kovin eeppinen... Mua oikeesti kuumottaa toi ihan hirveästi. :'DD Tuun siis olemaan ihan hermorauniona Traconissa ton takia. (Se on sitten Yowapeda-AMV... Koitan Traconin jälkeen ladata sen Youtubeen traumatisoimaan vielä lisää ihmisiä.) Tää on oikeesti tosi iso juttu mulle. xD

Ajattelin nyt pistää jotain kuvia mun lähiaikojen hankinnoista tähän. xD

Hi!

Tracon is next week! I should style my wigs a little and then I'm ready. I decided to wear Shinkai from Yowapeda on Saturday and Arakita on Sunday. I tried to make Usakichi the bunny for Shinkai but right now it looks like a hen without a head... But I lent my friend's stuffed bunny so I have some kind of Usakichi!

And about Tracon... On summer vacation I was happily making an AMV and yesterday I got a mail that that AMV has been accepted to the finals of AMV competition in Tracon. ;;v;; I'm very surprised that it really got there, it's my first AMV ever and it's not very good... I'm seriously very nervous. :'DD So I'm going to be quite tensed up in Tracon because of that. (It's a Yowapeda AMV... After Tracon I'll try to put it to Youtube so it can traumatize even more people.) This is seriously a big thing for me. xD

I'm putting some pictures of my recent purchases here. xD


Tilasin eBaysta itselleni uuden repun kouluun ja toi on aivan ihana. *o* Se on niin söpö ja kätevä.

I ordered a new rucksack from eBay and it's so pretty. *o* So cute and handy.


Paitoja Gina Tricotin alennuksesta.

Some tops from Gina Tricot's sales.


Housuja H&M:stä (kiitos lukiokalenterin alennukset!).

Trousers from H&M (thank you, the coupons of high school calendar!).


Poolo ja mekko Seppälän aleista. Huomaakohan näistä, että oon yrittänyt haalia enemmän vaaleanpunaista mun vaatekaappiin? :'D

A polo and a dress from Seppälä's sales. I wonder if anyone notices how I've tried to collect more pink clothes recently? :'D


Joku mun äidin kirppislöytö. :'D

Something my mom found at a fleamarket. :'D


Tungen tän vielä tähän. xD Voitin hetki sitten Gigapigeonin Tumblrissa värkkäämän arvonnan ja sain tuon suloisen kännykkäkorun (ja ekstrana tuon printin). En kestä, niin söpö! >v<

Meillä oli jokin aika sitten taas kerran miitti ja sain mun Fuji-cossista kuvia. Koitan pian tehdä niistä postauksen ja ehkä myös saan kesän Free!-photoshootistakin laitettua jotain (en oo vielä saanut 100% kuvista mutta melkein)!

I put this here too. xD I won a giveaway made by Gigapigeon in Tumblr some time ago and I got that sweet phone charm (and that print as an extra). I can't contain myself, so cute! >v<

We had a meetup some time ago and I got some pictures of my Fuji cosplay. I'm trying to make a post of them soon and maybe I'll post about the Free! photoshoot we had in summer too (I haven't got 100% of the pictures yet but almost)!

14 comments:

  1. Hei siistii et pääsit finaalii, onnea! Mäki hirveesti tykkäisin tehä AMV:itä ja ois paljon ideoita, mut a) en osaa b) ei oo kunnon ohjelmaa c) en jaksa lataa sarjoja koneelle :'D

    Söpö reppu, ja joo, ne lukiolaiskalenterin alennusliput oli mahtavia :'D

    Nähdään sitte Traconissa! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos. xD Joo mullakaan ei aluks ollut kunnon ohjelmaa mutta kun tajusin että tällä uudella koneella voisi tehdäkin jotain niin rupesin yrittämään ja asioita alkoi tapahtua. xD

      Nähdään sitten! ^^

      Delete
    2. Hahaa, näin ne mestariteokset yleensä syntyy :'DD

      Delete
  2. Oi, kuin siistii et pääsit finaalii ja viel ekalla videollas huuuuu~~~~ OwO muuten, käyks joillain kursseilla Tipalassa, vai onko sulla kasois olento o__o :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo en oikeesti itekään usko tota. xD Joo, mulla on venäjän kurssit siellä niin hengailen siellä aina välillä. :DD

      Delete
  3. I love your rucksack, it's cute *w*
    Bai, Shiki
    http://beautifuljrockdevil.blogspot.hu

    ReplyDelete
  4. Oi onnea finaaliin pääsystä! Oisin iteki osallistunu, mut multa loppu aika kesken :DD Mistä animesta teit sen? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Harmi ettet sä ehtinyt osallistua, tykkäsin siitä sun Free!-videosta. xD Tuo on Yowamushi Pedalista. ^^

      Delete
  5. Oh, I love the sweater your mom found at the fleamarket. <3 The lavender ombré shade is just too perfect. *O* Also the rucksack is super cute, aww. And yeah, I noticed that you're buying kinda girly and cute pink clothes lately indeed, haha. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. My style is just becoming girlier and girlier haha. xD

      Delete