Saturday, June 28, 2014

✿Midsummer meetup✿


CROSS GENE - Shooting Star

Perjantaina meillä oli pienimuotoinen keskikesän miitti. Luvassa oli sitä perus hengailua ja tuttujen tapaamista. En ottanut itse miitistä kuvia, mutta Namiko otti muutaman kuvan joissa minäkin esiinnyn. xD

Otin kuitenkin muutaman kuvan omasta asustani. Halusin laittaa jotain söpöä ja tyttömäistä ja yritin jopa laittaa tekoripsiä. xD Nyt tiedän tekoripsien todellisen tuskan, niitä on vaikea laittaa. >___< Laitoin ne vielä tosi huonosti ja koko päivän oli vähän inhottava olo...

On Friday we had a small midsummer meetup. It was the usual hanging out and meeting friends. I myself didn't take any pictures at the meetup but Namiko took a few and even I am in some of them. xD

I took some pictures of my outfit. I wanted to put on something cute and girly and I even tried to put on lashes. xD Now I know the real pain of fake lashes, it's hard to put them. >___< I even put them on very  badly and all day I felt a little stupid...




Yritin näyttää tosi söpöltä... Näettekö mun uudet julisteet? :D

I tried to look very cute... Can you see my new posters? :D

Huomenna oon menossa Helsinkiin Free! -photoshoottiin! Sipsinekku kysyi mua mukaan Nagisaksi ja tottakai minä olen tulossa (mua ei ikinä kutsuta mihinkään haha). :D Sää on vaan kuulemma sateinen ja mua vähän kuumottaa että mitä jos eksyn... No jaa, kivaa siitä tulee! ^^

Maanantaina oon sitten menossa Tallinnaan! Tää matka piti oikeastaan tehdä jo viime vuonna, mutta se venyi ja venyi... Nyt äiti sai hyvään hintaan matkat, lyhyellä varoitusajalla tosin. :D Oon kuitenkin innoissani. ^^

Tomorrow I'm going to Helsinki to Free! -photoshoottiin! Sipsinekku asked me to come as Nagisa and of course I'm coming (nobody invites me to anywhere haha). :D But they say weather is going to be rainy and I'm scared that I will get lost there... Oh well, it's going to be fun! ^^

On Monday I'm going to Tallinn! We should've made this trip last year but things happened and we couldn't really do it... Now my mom got the travels cheaply, quite late before the trip though. :D But I'm still very excited. ^^

6 comments:

  1. You look super cute with that outfit! ☆
    And I think you applied your lashes quite well. :O
    Ohh, I hope you'll show us the pictures of your free! shoot. *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I will show some pictures if they are good. xD

      Delete
  2. Aaaaa oot niin soma ja yhyh ;; ♥ Miitti ja photari oli kultaa ja olit niin perf Nagisakin tänään ♥ ♥ ♥ uwu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaa kiitos, säkin olit tosi soma ja joo toi photari oli mahtava ja olit niin täydellinen Nitori hnngh. ;;v;; ♥

      Delete